سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

واتساپ ممکن است در آینده به نمایش تبلیغات روی بیاورد

  • کد خبر: ۱۹۳۶۰۴
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
واتساپ ممکن است در آینده به نمایش تبلیغات روی بیاورد
اگرچه شرکت متا گفته برنامه‌ای برای قرار دادن تبلیغات در چت‌های واتساپ ندارد، اما ممکن است در آینده تبلیغات را در برخی از قسمت‌های برنامه ببینیم.

شهرآرانیوز - از زمانی که متا واتساپ را خریده، این برنامه کاملا رایگان بوده است. علیرغم ارائه برخی از ویژگی‌های پولی، واتساپ نیازی به خرید یا اشتراک ندارد و ویژگی‌های پولی نیز ارائه نمی‌دهد. این پیام‌رسان هیچ تبلیغاتی هم ندارد. اگرچه این شرکت گفته برنامه‌ای برای قرار دادن تبلیغات در چت‌ها ندارد، اما ممکن است در آینده تبلیغات را در برخی از قسمت‌های برنامه ببینیم.

رئیس واتساپ به تازگی در مصاحبه‌ای درباره آینده این برنامه و نحوه درآمدزایی صحبت کرده است. او تأکید کرده که این شرکت تبلیغات را در صندوق ورودی یا چت قرار نخواهد داد:

ما فکر نمی‌کنیم که این مدل درستی باشد. مردم وقتی صندوق ورودی خود را باز می‌کنند، نمی‌خواهند تبلیغات ببینند.

با این حال، مدیر اجرایی ایده نمایش تبلیغات واتساپ در بخش‌های دیگر برنامه را رد نکرده است.

او اشاره کرده که کانال‌های عمومی و وضعیت (همان استوری) در نهایت می‌توانند تبلیغات را نشان دهند. با این وجود، راه‌های دیگری هم برای کسب درآمد از برنامه پیشنهاد شده است؛ مانند دریافت هزینه از افراد برای پیوستن به یک کانال کاری.

یکی از بزرگترین منابع درآمد واتساپ ابزار‌های ویژه‌ای است که برای شرکت‌های کوچک و بزرگ ارائه می‌دهد. این شکرت از این راه سالانه ۱۰ میلیارد دلار درآمد دارد. واتساپ می‌تواند با ارائه سایر خدمات پولی و دریافت کمیسیون، درآمد خود را بدون اتکا به تبلیغات افزایش دهد.

این اولین‌بار نیست که واتساپ به نمایش تبلیغات در پلتفرم خود فکر می‌کند. در سال ۲۰۱۸، این پیام‌رسان نمایش تبلیغات را در حالی که کاربران در حال مشاهده Status بودند آزمایش کرد. با این حال، این ایده به دلیل ترس‌های داخلی در مورد نحوه واکنش کاربران، به ویژه در مورد نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی، به تعویق افتاد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->